Показники страхових компаній з автоцивілки за 4-й квартал 2018 року: динаміка на покращення якості

Страхові компанії швидше почали виплачувати страхове відшкодування та покращили показники якості обслуговування клієнтів. Згідно останнього оприлюдненого звіту МТСБУ, лідерами ринку з ОСЦПВ в 4–му кварталі 2018р. за сумою страхових премій стали СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «УПСК», а за сумою виплат клієнтам – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «ПРОВІДНА». Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 82 дні (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), що на 3 дні менше, ніж у попередньому, 3 кв. 2018 р. В межах системи прямого врегулювання середній строк отримання виплати становить 54 дні. Частка звернень, що врегульовані у строк до 90 днів, склала майже 68%, тоді як в 3 кв. 2018 р. цей показник становив 65%. Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій за 4 квартал 2018р.: 1. ПрАТ «СК «АСКО-Донбас Північний», середній строк врегулювання - 37 днів. 2. АТ «СК «АХА Страхування», 54 дні. 3. ПАТ «СК «Універсальна», 59 днів. 4. ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ», 59 днів. 5. ПАТ «СК «УСГ», 59 днів. 6. ПрАТ «СТ «Гарантія», 61 днів. 7. АТ «СГ «ТАС», 64 днів. 8. ПрАТ «УТСК», 66 днів. 9. ПАТ «НАСК «ОРАНТА», 71 днів. 10. ПрАТ СК «ПЗУ Україна», 72 днів. Згідно графічного інформеру «світлофор» за 4 кв. 2018 р. (див. за посиланням http://www.mtsbu.ua/files/OcnkDSK/2018/Svitlofor_4_kv_2018_15_04_19.pdf), 23 страховики отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, що краще підсумків 3 кв. того ж року. Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», лише п’ять страховиків отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири страховики – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», що менше ніж у попередньому кварталі. МТСБУ протягом 4 кв. 2018 р. отримало 371 скаргу від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній. Рівень скарг продовжує тенденцію до зменшення – за підсумками 4 кв. 2018 р. він становив 1,24% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в третьому кварталі того ж року – 1,32%. Найбільшу кількість скарг отримано на СК «Галицька» (86 шт.), СК «ОМЕГА» (56), НАСК «ОРАНТА» (24 шт.) За рівнем скарг найгірші показники мають СК «Галицька» (20,7%), СК «Страховий капітал» (20%) та СК «ОМЕГА» (17%). «За підсумками минулого кварталу ми бачимо позитивні результати роботи страховиків над вдосконаленням бізнес-процесів врегулювання та обслуговування клієнтів: скорочення строків виплат, покращення показників «світлофору», зниження рівня скарг. Більшість страхових компаній починають розуміти, що високий рівень сервісу, можливість запропонувати страхувальникам сучасні страхові рішення – значна перевага, яка дозволяє залучати нових клієнтів та підтримувати лояльність тих, хто вже став клієнтом страхової компанії» – відзначив Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко. Джерело: http://www.mtsbu.ua